Baka!

Idag har jag gjort en bra sak. Jag har bakat. Och det bästa var att det blev bra oxå! jag är så nöjd med mig själv. Har aldrig (nåja, nästan aldrig i alla fall) bakat med jäst, jag är rädd att ha ihjäl jästsvamparna. Men idag jäste degen jättefint! och mina pizzabullar blev jättegoda. Ska mixtra lite med fyllningen nästa gång, men övning ger ju färdighet så för att vara första gången så är jag såå nöjd! =)

Har inte gjort så mycket annat idag, vi sov alldeles för länge. Men jag har ändå hunnit med två turer till hemköp. Inte lätt att komma ihåg allt alla gånger...

Ska försöka än en gång att komma i säng tidigare ikväll, vilket inte borde vara så jättesvårt den här gången. Tror jag ska ta mig en kopp te nu och läsa i min bok, den är nästan slut nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback