Lista

stänger du av mobilen när du sover? Ja om jag inte väntar samtal.
vem såg dig senast naken? Ööh, min sötis kanske?
hur såg du ut på högstadiet? Smalare, blondare och yngre.
hur kommer du se ut om tjugo år? Kan ju alltid hoppas jag ser ut som mamma.
hur var du på dagis? tystlåten.
hur är du att ha som arbetskamrat? trevlig hoppas jag.
har du celluliter? tigerränder? det har jag säkert...
biter du på naglarna? Ja tyvärr, men jag försöker sluta.
har du något handikapp? nä inte vad jag vet
är du rädd för att få hängbröst? Det har jag nog redan lite...
tror du att gud är en man eller en kvinna? jag tror inte på gud, iaf inte som en fysisk person.
svär du? Ja, men mindre än förr.
är du trevlig mot jehovas vittnen? Har svårt att vara otrevlig, men jag bjuder dom ju inte direkt på kaffe...
hur homo är du på en skala 1 - 10? 2-3 kanske?
tror du på utomjordningar? Ja det är bara egoistiskt att tro att vi är den enda livsformen i universum...
om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut? Nåt med pasta troligen, det äter jag ju ändå varje dag...
vad finns alltid i ditt skafferi? Sånt man brukar ha i ett skafferi, mjöl, socker, havregryn, konserver, te, bakpulver, vanillinsocker, pasta, ris, såspåsar, primörsoppa osv...
vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Ansjovis, ostron och musslor.
har du blivit arresterad? Nope
ljuger du? Ja, alla behöver inte alltid veta allt.
har du kysst en polis? Inte vad jag vet.
är du rädd för securitasvakter? Ja ibland, det känns som om dom misstänker mig. Men inte på nätterna.
har du någonting att dölja? Jaa, för vissa personer.
vad har du på din nyckelknippa? Lägenhetsnycklar och cykelnycklar.
är du / har du varit gift? Nej inte än.
skulle gå upp klockan tre på natten en arbetsdag för att köra och hämta pojkvän/flickvän från krogen fast det går nattbussar? Ja, om det är nödvändigt och jag har bil.
kan du laga cyklar? Nej, inte mer än att pumpa däck och smörja kedjan.
kan du fixa med bilar? Räknas fylla på spolarvätska och tanka?
brukar du köra om? Ja men jag tycker inte om det.
kan du baka bröd? Scones är jag en fena på! Men jag är inte kompis med jäst...
vet du hur man frostar av en frys? Ja det är ju inte direkt svårt.
vilken tvserie skulle du helst leva i? Vänner eller Ally McBeal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback