Stockholm

Fortsättning var det....

Tog oss från båten med tunnelbanan till mörby (jag lyckades byta tunnelbana utan att komma bort! =D) där marias pappa hämtade oss och sen blev vi bjudna på middag hos dom i danderyd. Gick promenad med hunden oxå och kollade på massa konstiga hus innan vi nästan stupade i säng. Fick till och med eget rum! Världens lyx...

Sov bättre än jag gjort på länge, så var inte jättetrött när jag vaknade vid 9.15. släpade mig upp vid 10, duschade och åt frukost, sen bar det av på sightseeing i stockholms finare delar...det var väldigt mycket underliga hus att kolla på, och vissa som borde kallas slott eller i alla fall herrgård...och så ett som var i en helt annan liga. liknade mest ett parkeringshus med fönster...

Sen lagade vi i alla fall lunch, eller maria gjorde räkmackor, och så gick vi ut med hunden igen och spanade in området. Jag saknar att ha vovve, dom är så härliga! Han var alldeles tokig när vi släppte han i trädgården, sprang runt som en raket ungefär. Sen fick han bada lite, för han blev lite smutsig...
Sen var det bara att packa ihop och laga middag, innan vi åkte till tåget. Och som vanligt var det så där irriterande försenat, 10-12 minuter. Men det är sjukt bekvämt med x2000, det skulle jag vilja åka oftare! Synd att dom inte går till kga...

Jaa det var den helgen det. Nu blir jag iaf i götet tills mamma fyller. Sen blir det ingen mer hemresa förens jul, det funkade ju inte med julbord. Synd det men sånt är livet...=/

Nu ska jag kolla på Scrubs klart, sen blir det nog sova om inte allt för länge, ska ju ha redovisning imorrn,...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback