Biblioteket

Idag har jag gjort något jag inte gjort på länge. Jag har lånat böcker på biblioteket. Och så menar jag inte kurslitteratur utan vanliga skönlitterära böcker. Har velat läsa om böckerna om poliserna i strömstad ett tag och nu hittade jag några av dom när jag var där idag. Inte alla och inte ens i ordning, men ändå. Det är inte som biblioteket hemma direkt där alla böcker finns. Här kostar det ju dessutom 10 kr att få en bok hitskickad från ett annat bibliotek. Menmen, får väl åka på biblioteksturné nån dag...=P

Annars har jag inte gjort så mycket idag, sovit på tok för länge och sen spelat lemmings och incredible machine. Har iofs tvättat, det är väl det mest vettiga jag haft för mig...

Tänkte försöka komma i säng snart, ska till Ikea imorrn med Sara. Köpa hyllor tydligen. får väl se om jag hittar nåt jag med. ska nog försöka titta på säng till mig oxå, när vi ändå är ute och åker...vore ju bra kanske...

nä jag ska diska lite nu, sen blir det sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback