Hemmakväll

Nu har jag haft en riktigt skön hemmakväll, bara för mig själv! Sötis är och vaktar poseidon så jag har bara haft det lugnt och skönt här. Inte gjort så jättemycket, fixat mat, kollat lite vänner, och så Cashmere Mafia på tv. Gillar den serien, den verkar bra. Får se om jag lyckas se avsnitten på tv, eller om det blir att ladda hem. Har ju en förmåga att glömma saker som jag vill se på tv...

Så skönt att det är klart med sommarjobb oxå, men det är lite svårt att få in det i huvudet att jag inte behöver oroa mig mer för det. Nu behöver jag bara oroa mig för hur det kommer bli, att börja på ett nytt ställe och allt. Jag är inte så bra på sånt...

En annan bra sak är att Ipren hjälper mot min onda rygg, nu kan jag ju till och med röra mig utan problem. I alla fall nästan utan problem. Hoppas jag får sova bättre i natt, jag behöver verkligen det. Måste upp till lektion imorrn bitti kl.8, genomgång på husbyggnadstekniken ang. projektet man ska göra. Bra om man går på det antar jag, så jag kommer igång med det så snart som möjligt. Måste komma fram till vad jag vill skriva om oxå...usch jag är omotiverad för skolarbete!!!

Nä...lite Vänner kanske piggar upp...tror jag ska förflytta mig till soffan, min rygg vill ligga ner även om den inte gör så ont.

Kommentarer
Postat av: sophie

att ha en hemmakväll själv är de tbästa som finns. bara slappa och vila ut sig :)
ha en bra dag, kram S

Postat av: H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala

ja många har fått nyhetsbrev från cosmopolitan men jag och vårt företag har sponrat det därav min medverkan.

2008-04-08 @ 12:14:53
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback