Inget vidare

Det är inget vidare med mig idag heller, huvudvärken fortsätter med oförminskad styrka. Jag fattar verkligen inte vad jag ska göra åt den, som sagt Ipren funkade inte i natt, men får nog prova en nu igen. Jag är helt slut, jag orkar inte mycket just nu. Huvudvärk suger!!!

Ska ändå försöka mig på lite aktiviteter idag, som att komma igång med husbyggnadstekniken kanske, och så ska jag försöka gå på matnat-mötet oxå. Var evigheter sen jag var på ett möte nu, så jag vill ha lite koll känner jag.
Mat är bra oxå, det tänkte jag försöka ordna nån. Är absolut inte sugen på nudlar idag, så det krävs en lite större kraftansträngning för att få fram nåt ätbart. Men det är nog lika bra att jag börjar jobba på det nu, annars blir det väl aldrig av...

Kommentarer
Postat av: Icka

Kan det va migrän? Då hjälper inte ipren då måste man ha starkare grejer...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback