Läskväll

Jag har ägnat större delen av kvällen åt att läsa. Jag har faktiskt bara sett ett avsnitt Vänner, och det var när jag åt och inte kunde hålla boken samtidigt.
Jag rekomenderar verkligen de här böckerna, "Den vita massajen", "Den vita massajens dotter" och "Resan tillbaka till den vita massajen". Jag har läst ut allihop på tre dagar tror jag, varav två idag.

Kladdkakan blev god, även om den del smet läckte ur formen i ugnen. För nyttighetens skull skippade jag grädden och hade mixade aprkoser till istället, och det var jättegott! Så jag är allt nöjd med mig själv i alla fall. Men imorrn behöver jag röra lite på mig igen, får nog bli en cykeltur nånstans. Har för mig att det är nåt jag ska göra imorrn, men jag kan inte riktigt minnas vad...

Nu ska jag ta och göra mig i ordning för kvällen, jag börjar bli trött. Återstår att se när sötis kommer hem, det kan man ju aldrig riktigt veta...kanske han gör som förra helgen och lyckas komma hem utan att jag vaknar, (och istället skrämma upp mig som han gjorde då...)

I vilket fall...tänkte försöka att inte sova hela dan imorrn, utan komma ut lite, speciellt om det är fint väder. Det är ett tag sen jag var vid havet, det kanske är ett tänkbart mål om solen skiner?

Kommentarer
Postat av: Ahrén

Är ingen bokmal jag =)
Sov gott

Postat av: Ahrén

Ja hon är ju bra, eller alla är ju bra =)

2008-04-13 @ 12:46:54
URL: http://ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback