Softarlördag

Än så länge har jag inte gjort mycket idag, mest legat i soffan och kollat på tv faktiskt. Och uppdaterat bilddagboken lite oxå.
Men ändring blir det nu, jag är på väg till biblioteket i stan för att låna dom andra böckerna om den vita massajen. Såg att den tredje oxå fanns där nu, återlämnad idag! Weee!
Hade tänkt att cykla in först, men det är så trist väder så jag har ingen lust med det. Dessutom är jag lite sent ute nu, så jag skulle inte hinna med cykel knappt tror jag. Eller det kanske var att ta i, men ändå...

Alltid bra att komma utanför dörren...tror jag ska sätta upp ett nytt mål för mig själv. Att jag varje dag ska gå någonstans utanför lägenheten. Det är nog bra tror jag, även om man inte rör sig massor så blir det ju iaf något om man så bara går till torget. Jag behöver ju röra på mig så det är nog ett bra mål.

Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir, jag har inte orkat städa nåt här så jag tror inte jag ska dra hit nån. Blir väl Vänner och nudlar, för jag orkar inte diska idag heller...

Nu börjar jag få bråttom, har inte ens kammat håret än för toan är belägrad som vanligt...kanske jag ska hetsa på lite så jag kommer iväg nån gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback