One down...

...one to go! Tentor alltså. Juridiken avklarad nu, det kändes helt okej förutom att jag blev tröttkörd i huvudet efter ungefär 2,5 timmar. Och så fick jag kramp i handen efter de första två frågorna, då hade jag skrivit oavbrutet i 1,5 timmar. Puh, mycket text blev det, ballade ur lite på slutet så då blev det inte riktigt lika mycket, men jag hoppas han blir nöjd ändå. Svarade på alla frågor, kändes som att jag inte var ute och cyklade alls, så klarar jag inte den här tentan blir jag pissigt sur, då fattar jag verkligen inte vad jag gör för fel när jag pluggar.

Åkte ner på stan efter tentan och fixade de sista julklapparna, så nu har jag en sak mindre att tänka på. Känns skönt, jag brukar ränna på stan den 23e annars för att panikhitta nåt. Tror jag har fått till rätt vettiga saker i år oxå. Nu när jag tänker efter kanske jag har en sak kvar att köpa, nåt till sötis. Alltid lika svårt, har ingen aning om vad jag ska hitta på...

Ska ta det lite lugnt nu en stund, ta en sväng till torget och hämta paket (kan det vara från
Mette?) men sen är det bara att börja plugga inför konstruktionen på fredag. Den tentan kan gå precis hur som helst, det beror lite på vad min hjärna klarar av att ta in just nu. Har iaf fått inlämningsuppgiften godkänd nu, efter lite om och men...

Aja, ska äta lite nu, sen blir det nog torget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback