Hungrig nattfilosofering...

Sitter här och kollar på film lite halvhjärtat och inser att jag är hungrig. Man borde inte vara hungrig vid den här tiden på dygnet. Om jag äter mat nu så kommer jag inte kunna somna på massa timmar ju. Dessutom finns det nog inte så mycket att äta heller, är inte sugen på nudlar en gång till idag...

Dessutom är det nån här i huset som har fest, idag igen, och spelar musik för halva kvarteret. Samma sak var det när jag försökte sova natten till idag, då drog nån igång musik vid typ 2. Hur vettigt är det på en skala? Och om jag störs, som förmodligen inte bor närmast, borde inte de närmsta grannarna bli irriterade? Märkligt...men dom kanske är lika fega som jag och inte vågar knacka på och klaga. Jag vill flytta!!!

I natt när jag inte kunde sova så låg jag och tänkte på en massa saker. Kanske var det därför jag inte kunde sova? I alla fall, jag låg och tänkte på hur det skulle bli om vi fick lägenheten, hur härligt det vore, hur vi skulle möblera, vad jag skulle vilja ha för tapeter och så vidare. Snacka om att trissa upp förväntningarna! Jag måste sluta med det här, annars blir jag helknäckt om vi inte får lägenheten...

Men det är lätt att tankarna vandrar iväg när man inte kan sova. Just nu är det ju knät som stör när jag försöker sova, jag kan inte ligga bekvämt på nåt sätt utan att det gör ont. Jag är van att sova på sidan med böjda knän men det går ju inte alls nu, och jag har jättesvårt att sova på rygg men det är ungefär det enda sätt jag kan ligga utan att få ont. Kan det inte bara läka och bli bra nu??? Jag är trött på att ha ont!!!

Nä om man skulle återgå till filmen nu kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback