Inför Beach-kväll

Sådär ja då var man hemma igen, har tillbringat 13 timmar på Chalmers idag. Blev bara skola fram till 15.45 ungefär, gött att vi slapp vara kvar till 17, så roligt var det faktiskt inte...men lite intressant att se vad man kan pyssla med i en del dataprogram.

Har spenderat kvällen i gasquen med att göra blommor och skyltar mest. Det var en del att pyssla med, men det är nästan klart nu så det är ju gött. Så slipper man ju vara där så länge imorrn på dan, utan mest på kvällen. Tror tröjorna kommer bli ursnygga oxå, dom har ju fått trycka upp nya tröjor åt alla eftersom man inte får ha rock och overall när man jobbar. Blir spännande att se hur det går med allt, man får vara med och vara gammal och vis, så de nya lär sig. För på lördag måste dom kunna allt, då ska ju vi festa!! =D

Ska rota igenom garderoberna nu innan jag hoppar i säng, så jag får fram mina beachkläder. Tror sommarskorna ligger längst in underst, och jag vill verkligen inte ha kängor imorrn! Kjol och flipflops blir nog alldeles utmärkt skulle jag tro, det brukar vara bra. Bara dom fixar så det blir varmt där inne så man slipper frysa.

Jaja nog tjatat för idag tror jag, jag har huvudvärk nu igen. Hade det nästan hela tiden vi hade lektion idag, så jag vill inte ha det mer! Måste sova ut tror jag, så det ska jag försöka med i natt...

image158
Delar av årets beachdekoration. Skitsnyggt blir det!
Och i sanden syns givetvis den ursnygga lyran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback