Lite ledigt

Nu har jag lite ledigt, tre dar i rad närmare bestämt. Igår gjorde jag inte så mycket, öste lite grus, bar lite sten, lagade lite mat...och sen kom sötis på kvällen för han var oxå ledig idag. Inte för att vi gjort så många knop idag heller, men det är ju trevligt att vara lediga ihop för en gångs skull. Vädret har ju varit rätt trist, bara blåsigt och mulet, så det har inte direkt vart nån idé att sola och bada...
Får se om det blir bättre imorrn och på torsdag, inte för att jag tror det men man kan ju hoppas. Lite mindre kuling vore trevligt till exempel...

Trevligt att ha kusinerna här oxå, och att jag lyckas vara ledig samtidigt oxå. Inte direkt ofta man ser dom annars, även fast vi inte bor så långt ifrån varandra...hade som sagt varit trevligt med lite bättre väder bara, så kunde vi åkt båt och badat och fiskat och sånt. Menmen, det är ju några dar kvar innan de åker hem så vi får väl se.

Nu ska jag ta och kolla på lite Vänner innan jag somnar. Måste försöka hålla dygnet någorlunda rättvänt nu när jag jobbar, annars skulle det inte gå alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback