Back to work

Så har man börjat jobba igen då. Jag som är så oerhört morgonpigg har lyckats få en hel hög med pass där jag börjar 7.30, vilket innebär att jag får ställa klockan på 6.10, och då är jag ändå optimistisk. Men nu när jag bor med mamma och pappa har jag lättare att komma i säng, så inatt har jag faktiskt sovit nästan 6 timmar, och det är mycket för att vara jag när jag ska upp tidigt. =)

Hade iaf en rätt lugn start på jobbandet, eller jag hade mycket att plocka men jag behövde inte stressa. Hade mejeri idag, och det var en hel del som arla-bilen kom med imorse. Och när man inte är hemma i kylen och vet var saker ska stå, utan får leta i varje hylla innan man hittar rätt plats för saker, då tar det sin lilla tid. Men till sist blev det ordning och reda, och riktigt snyggt var det stundtals. Om bara folk kunde ge fasen i att plocka ur sakerna ur hyllorna... =P

Ikväll har vi grillat, eller ja pappa har grillat åt oss, det var gott. Och så fick vi jordgubbar till efterrätt, med glass. En del av dom var plockade från vår egna lilla jordgubbsodling, och de var helt klart godast!!

Sitter och lyssnar på Sommar i P1 nu, det var ju Winnerbäck som sommarpratade idag.. Men eftersom jag jobbade så missade jag det hela, och får lyssna på reprisen nu istället. Men det går ju lika bra det. =)

Sen behöver jag sova, ska ju upp lika tidigt imorrn bitti...men på måndag får jag sova, och då kanske sötis är här oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback