Här igen

Nu är vi på extremt tillfällig blixtvisit i Göteborg av olika anledningar. Den största anledningen är att jag ska till UM om 2 timmar, vilket jag absolut inte alls känner för. Därför sitter jag här och försöker slöa bort tiden och förtränga det hela. Det är inte så smart, för då blir det så lite tid kvar till sånt jag absolut måste göra när jag är här nere. Dumt, men sån är jag...

Har en lång lista att klara av, och eftersom jag inte vet hur pigg jag är sen så hade det ju varit finemang om jag kunde gjort lite nu, speciellt sånt som jag absolut måste fixa, som inte sötis kan göra åt mig, men icke då. Men jag tror jag kommit fram till att duscha är en bra plan, och sedan äta frukost/lunch och så får vi se sen. Borde hinna till torget innan jag ska iväg...återstår att se hur det går...=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback