Shopping och packing

Det blev en rätt lång tur på stan...hade tänkt komma hem på byte, men insåg att jag inte skulle göra det, så jag tyckte det var lika bra att göra stan ordentligt när jag ändå var där. =)
Blev lite shoppat, en kjol, ett par shorts och lite prylar från yves rocher. Hittade världens snyggaste skjortklänning på HM oxå, men tro inte att den fanns i nåt som kom i närheten av min storlek...jag hatar att handla kläder ibland!!! Men jag ska nog ta en sväng och kolla efter den på tisdag när vi kommer till stan igen, hittade den ju bara i en affär, så det kanske var nån nyhet som de andra inte hunnit packa upp...hoppas hoppas!!!

Har fått packat en hel del oxå, alla kläder tror jag nästan jag fått ner nu. Och jag har försökt att inte packa allt jag äger, utan bara sånt jag tror jag kommer att använda. Men vi får väl se, jag kanske tar med nåt ner igen på tisdag, eller så tar jag med en väska till då... =P

Sötis är iaf och hämtar bilen nu, så vi får se när vi kommer iväg. Ska till torget en sväng och checka bredband och hämta en ny omgång testschampo....sen bär det nog iväg! Får vi hoppas!

Får se om vi får tag i nåt bredband, annars försöker jag väl med mobilbloggning, eller så skiter jag i det och uppdaterar på måndag kväll...=P

Bye bye så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback