Trötter

Man borde ju ligga och sova för länge sen egentligen, men som vanligt gör jag inte det. Har haft fullt upp med kvällspyssel idag, så jag har inte haft lust att gå och sova. Men när jag inte ser ordentligt längre så fattar till och med jag vinken...
Köpte oss ju ett pussel igår när vi var på Hedemyrs i Tanum, ett 1000-bitars med världens härligaste bild från Bora-Bora, som vi började med igår kväll. Och idag fortsatte vi så snart är vi väl halvvägs skulle jag tro. Jag älskar att lägga pussel, det är så avkopplande tycker jag, men kan ju bli frustrerande när bitarna bara inte vill passa ihop...=P

Dessutom var jag i Tanum idag igen och skaffade mig mer pyssel, nämligen ett broderi. Japp, min hemliga passion, jag gillar att sy korsstygn. =) Så nu har jag det att greja med oxå. Har ju mitt evighetsprojekt, en nalle puh-kalender, men det känns lixom inte som om jag kommer nån vart med den, så jag behövde nåt mindre för att få lite framsteg.
Tänkte jag skulle sy några söta småtavlor som jag kan ha här i mitt rum i stugan sen när jag fått nya tapeter. Har börjat spana in tavlor med mirandanallen på, det blir nog nästa projekt skulle jag tro.

Nä, nu får det vara nog säger sötis, och jag håller med. Ska bara bädda i ett täcke i påslakanet, det är lite kyligare på nätterna nu upptäckte vi i natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback