Dag på vift...

Idag har jag inte varit hemma många minuter, har mest varit ute på vift hela dan. Först lunch hos mormor och morfar och sen ut och köpa ägg. Ute i Källmo fick vi syn på en stor flock rådjur på ett gärde, säkert 20 stycken var det. Häftigt!
Sen var vi och lämnade äggen och så kom vi på att det var sista tisdagen dom säljer semlor, så vi åkte till mamma och kollade om hon ville ha. Fick sett mina jätteblommor som hon har där i fönstrena i sitt klassrum, jag minns varför jag lämnade dom här, dom fick inte plats i mina fönster längre.
Så fick ju ge oss iväg och leta semlor och efter en nit så hittade vi på bagarns brödbod. Så nu har vi nyss kommit hem igen efter att ha varit och fikat hos mormor och morfar.

Kvällen blir framför tvn, det är ju Färjestad på 9an!! Återstår att se om det är nåt att se, Färjestad hade några borta ikväll, frölunda gillar att skada folk tydligen. Och dom klagar på att Färjestad är ute efter dom...hahaha eller hur! Vem är ute efter vem egentligen? Färjestad verkar ju inte skada folk i alla fall...jaja ska inte ge mig in i den diskussionen med mig själv nu. Bättre att gå och sätta sig framför tvn. =)

Föresten snöar det här igen nu, har väl kommit en centimeter eller så nu ikväll. Och i förmiddags sken solen så härligt, 12 grader varmt var det på balkongen. Jäkla skit att det inte kan få bli vår!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback