Hockeytajm igen!!!

Japp då är det snart dags att ge sig iväg på hockey igen, kvartsfinal 1 i Frölundaborg. Ska bli intressant, har aldrig varit där förut, och matchen kan ju gå precis hur som helst. Men det vore ju bra om Färjestad inledde med att vinna på bortaplan, det ger ju ett visst övertag om man säger så, de har ju fördel av en extra hemmamatch om det blir så.

Ska bli spännande att gå på hockey "Nobelhallen-style" oxå, dvs trängas på ståplats och sitta på iskalla betongläktare i pausen. Inte fullt så bekvämt som sittplats, men det är en annan känsla, det blir lixom mer nära om man säger så.
Ska försöka komma iväg så tidigt som möjligt så vi kan få okej platser, längden är ju inte min starka sida om man säger så. Vore bra att stå där man kan luta sig mot nåt oxå om det finns möjlighet, jag vill inte behöva stå på ett ben i 3 timmar om man säger så. Är extra rädd om mitt knä idag eftersom jag ska till läkaren imorrn och kolla det. Vore ju inte så käckt om det hade svullnat upp igen då...

Nä, duscha är bra...sen är det sluuuutspeeel!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback