Ännu tröttare...

Om möjligt så är jag ännu tröttare ikväll än jag var igår...men det är väl så det blir när spänningar släpper och man kan slappna av ordentligt. Har haft en lugn och skön kväll i soffan, sett på film och senaste avsnittet Ugly Betty, och nu ska det bli såååå skönt att hoppa i sängen.

Imorrn blir oxå en lång, lite hektisk dag misstänker jag. Sara kommer vid 11, vi ska iväg och träna. Den här gången står S-core på programmet, vilket tydligen innebär fokus på mage och rygg. Och jag som redan har träningsvärk i magen...=P
Efter träningen blir det direkt hem och duscha och äta, och sen iväg på årsmöte med MN6. Jag måste ju vara där en stund innan oxå, så jag hinner kolla igenom den ekonomiska redovisningen och skriva ihop nåt vettigt...sen blir det sittning på kvällen, och vi får väl se hur länge jag orkar stanna ute, någonting säger mig att jag kommer vara rätt trött imorrn kväll oxå...

Föresten, syrenerna börjar slå ut vid Vasaplatsen...nu är våren här för att stanna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback