I kga

Ligger och hostar hemma i kga nu, att det aldrig kan ge sig! Imorrn blir det slemlösande tabletter, för nu är jag så sjukt (haha ordvits! =P) trött på det här...

Annars är allt mest som vanligt här, har varit med mormor och köpt ägg och fick låna morfars cykel så jag tog en tur på den. Mer har jag inte hunnit eftersom jag i vanlig ordning blev försenad med tåget. Jag blir tokigt galen på SJ alltså...men idag var det så pass försenat att jag får tillbaka pengarna på resegarantin. Tur för dom det.

Kollade på Eurovision ikväll oxå, gött att Charlotte gick vidare. Men det är ju så mycket låtar nu för tiden så man minns ju knappt nån annan...så jag har ingen åsikt om hur det kommer gå på lördag i finalen. Men självklart hoppas jag att det går bra, jag gillar "Hero".

Nu är det sovtajm, kan inte ligga och dra mig hela dan imorrn, mamma kommer hem tidigt från jobbet så då är det bäst att vara uppe och i ordning. =) Ska träffa Suss oxå en sväng på stan, och sen träffa syrran och så ska jag med mormor och hälsa på morfar på kvällen. Fullt upp med andra ord. Och sen åker ju mamma och pappa till Grebbestad så jag får det lugnt och skönt här i helgen. =)

Natters natters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback