Solig dag

Skulle skriva igår kväll men då gick det inte att logga in här...verkar som om det är lite barnsjukdomar i systemet fortfarande.

Idag fick jag ledigt av mormor, så jag har grejat lite här hemma istället. Vattnat mammas orkidéer och sånt. Ska börja tvätta snart oxå, det var ingen där så jag kan börja tidigare. Ska bara duscha först, har cyklat runt högåsen i solskenet så jag är lite varm. Skönt att komma ut och röra på sig lite, men jag känner att jag inte är helt och fullt frisk. Men det går åt rätt håll iaf, hostar inte alls lika mycket nu som förra veckan.

Imorrn tror jag det blir en tur till Örebro med mormor, om inget oförutsett händer. Ska knalla lite på marieberg och ikea, och ikea är inte min idé utan mammas. =P Inte för att jag protesterade eller nåt när hon frågade om vi kunde gå in där och handla åt dem, men ändå... =)

Mat är bra oxå...har bara ätit frukost idag så börjar bli riktigt hungrig. Är ju bara jag som äter lagad mat här så jag får göra den själv. Tänkte äta ordentligt nu så klarar jag mig på nåt lättare ikväll. Kanske mamma vill göra svampomelett? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback