Soloweekend

Nu har sötis åkt till Stockholm och jag är kvar här hemma ensam. Måste säga att det faktiskt är ganska skönt, man går ju varandra på nerverna ganska bra när man bor så här trångt.

Planen för helgen är att skriva klart rapporten innan fredag kl. 17 och gå på årsmöte på lördag. Och så drar ju träningen inför Beach 2008 igång, jag har fått överta Marias gymkort, eftersom hon fick för sig att åka hem till Stockholm, så Sara har antagit sig att släpa mig till gymmet 3 dar i veckan. Så i helgen blir det tydligen hårdköra...börjar idag lite lungt och sen blir det hårdare lördag och söndag. Sen åker hon till Tjärnö en vecka så då får jag lugn och ro, haha. Nä jag ska allt hänga i.

Och solen bara skiner...helst vill man ligga ute på en gräsmatta och skriva rapport, men det blir nog inte så bra. Ska i alla fall gå ner och handla på torget, så då får jag njuta lite av solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback