Tröööött i huvudet

Jag satte någon sorts tidsgräns vid 02, jag skulle inte sitta uppe och skriva längre än tills dess. Men nu bangade jag ju ur här vid 01.30 så jag tar nog och sitter en liten stund till så att all text är klar innan jag går och sover. Och så får jag den skickad till sötis på korrläsning, det är alltid bra med fler ögon som kollar igenom så det ser bra ut. Men jag är sådär härligt seg i huvudet nu, och ögonen börjar klia och ha sig...

Det var urskönt att träna förut, och det känns lite i kroppen att man rört på sig. Kändes bra idag, jag är ju smidig som ett kassaskåp och yogaövningar har jag aldrig gjort förut, men efter mina förutsättningar så får jag nog ge mig själv godkänt. Får bli fler pass Body Balance helt enkelt. Körde lite trampmaskin efteråt oxå för att få upp pulsen lite, så det är antagligen det jag känner i benen nu...hörde jag otränad?

Planen för morgondagen då? Gå upp vid 10 borde vara lagom, eller i alla fall sätta klockan på 10. Inlämning är 17.00 på rapporten, och tydligen ska den in i pappersform oxå, vilket innebär att jag har till senast 16 på mig att skriva klart annars hinner jag inte skriva ut och så i tid i skolan.
Sen ska jag förmodligen träffa Sara och plantera om hennes orkidée som är på väg att vandra ur sin kruka...annars ska det nog bli mest lugnt och skönt att slippa tänka på den här förbannade rapporten mer!!!

Nu måste jag skriva klart det sista....natters...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback