Träningsvärk

Jag tror redan jag börjar få träningsvärk efter dagens s-core. Helt sjukt vad det tog på magen idag!! Kände redan på vägen hem och när jag fixade mat att det var jobbigt att stå rakt, för då var magen tvungen att jobba. Och nu blir jag bara stelare och stelare. Tycker ändå jag stretchade ordentligt efter passet, men det var kanske inte tillräckligt då.
Får se hur det känns imorrn, jag tänkte mig ju iväg på body balance eller body vive, men säger magen i från får det vänta till onsdag.

Skönt nu iaf att komma igång med träningen igen, man känner direkt att det ger resultat. Kanske inte på midjemåttet efter en vecka, men på känslan i kroppen. Man blir piggare och mår allmänt bättre. Himla gott! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback