Puuuuuh!

Åh fy fasen...trots att jag bara såg halva matchen så var jag alldeles slut efteråt. Och då hade jag ändå missat värsta HV-pressen. Men det sägs ju att det är bra motion att höja pulsen, så då lär jag kunna ersätta mina träningspass med att kolla på hockey...sudden hjälpte ju inte direkt om man säger så, även om rätt lag vann den här gången. Men när HV fick straff höll jag på att krypa bakom soffan!

Mina nerver vill att det blir sista matchen imorrn, mitt hjärta lika så förstås, och jag hoppas hoppas hoppas att de ska klara det!!! Vore så satans underbart så det finns ju knappt. Men man kan aldrig räkna ut HV, it's not over 'til it's over... Om dagens match var en nervpers, vad ska då inte morgondagens bli?

Jaja, det återstår att se. Jag sitter i alla fall bänkad i soffan från kl 19 imorrn, det är en sak som är säker! =D


Kommentarer
Postat av: Ickaa

Fan till och med jag var ju nervös och jag skiter ju i vem som vinner :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback