Stress!

Varför blir det alltid så himla stressigt när vi ska iväg nånstans? Idag gick jag upp innan 9, och ändå är jag knappt klar nu. Behöver gå till vagnen inom 15 min, och jag är inte riktigt klar. Visserligen har jag hunnit diska allt, vi har röjt framför alla fönster och väskan är så gott som packad. Men det där sista finliret tar alltid mer tid än man tror...

Åker alltså till Grebbestad nu, sen åker vi till Charleswood imorrn eftermiddag. Blir billigast så, slipper lägga ut alltför många hundralappar på tåg. Och alltid skönt att komma till stugan, det är så lugnt och avkopplande där. Helst skulle jag velat vara där hela veckan, men det funkar ju inte alltid som man önskar.

Jaja, dags att stänga av datorn och packa ner den, så blir det en sak mindre på listan... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback