I kga

Sitter nu och slösurfar i väntan på att syrran ska bli färdigknådad. Kan meddela att Coop Forums parkering inte är särskilt spännande en torsdags förmiddag. Men jag har iaf fått lite frukost i mig, och så länge jag har datorn så brukar jag kunna roa mig. Skulle tro att hon är klar om typ 10 min så det är rätt lugnt.
Man blir lite trött bara av att sitta här, hoppas hon orkar köra ner nu...

Har iaf sovit gott inatt, ingen åska som kom och väckte mig. Vaknade i morse och hörde fåglarna kvittra ute, och när jag gick upp så låg det tre rådjur ute på ängen/fältet/åkern och spejade. Var nog samma tre som jag fotade igår kväll, dom hoppade runt och jagade varann nu. Får mig att vilja bo på landet, det är så fridfullt och lugnt där ute. Djur som kommer nära och så. Sånt gillar jag, men jag tror dessvärre inte min sambo är lika förtjust i det. =)

Ett väldigt flängande på mig för tillfället. Kga nu i knappt 24 h, till Gbg på lördag och stannar till tisdag, sen upp till Grebbestad/Rossö igen till på lördag då jag åker till Gbg igen. Sen får vi se, har funderingar på kga eller kanske nån annanstans ett par dar, beror på om nån har tid att träffa mig. Folk är ju vuxna och har jobb nu för tiden, jag är lite efter jag... =P

Nä, dags att packa ner datorn igen kanske, och dra mot västkusten igen!

Kommentarer
Postat av: Ickaa

Du ska ta dig uppåt Örebro trakten för jag vill träffa dig! Jag saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback