Imse vimse spindel

När vi kom hit igen efter sommaren så satt det en spindel i ett hörn i badrummet, alldeles ovanför badkaret så där då man inte når den. Jag skvätte vatten på den när jag duschade, men den rörde sig inte så jag antog att den var död. Men nu när jag duschade så satt den inte kvar i sitt hörn där den suttit i två veckor, den har helt plötsligt börjat leva igen. Så istället tillbringade den min duschtid precis ovanför mitt huvud, och roade sig med att nästan ramla ner på mig flera gånger.

Jag är egentligen inte rädd för så små spindlar, men jag gillar inte att få dom på mig, speciellt inte när jag duschar. Så nu har jag lite ont i nacken efter att ha stått och tittat på den i en kvart. Äcklig var den oxå, hade 6 vanliga ben och två jättelånga, som klor nästan. Och dessutom några jäkla käkben eller nåt som den väl bits med antar jag. Blä! Men den sitter där den sitter och jag når inte dit...bläää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback