Skoskav

Jag sitter nästan och sover i soffan framför datorn, jag vill inte riktigt att dan ska ta slut så jag försöker vänta så länge som möjligt med att ta ur blommorna ur håret och sminka av mig och sånt.

Det har varit en helt underbar dag, kalasväder har vi haft och allt har bara varit kanon! Jag fick gråtförbud av Malin så jag har fått hoppa över att vara lite sentimental, men jag fällde nog några osynliga tårar för de var så himla fina!

Jag är nöjd med min insats oxå, jag har inte försovit mig, inte glömt skorna, inte spräckt  klänningen, inte snubblat. Och jag klarade mig från skoskav ända tills vi gick in till middagen, då sprack en blåsa på en tå och jag fick skitont. Senare hände samma grej på samma tå på andra foten så jag har lite ont nu, inte skönt med öppna sår...

Bilder kommer när jag sovit, jag tror jag får ge upp för tröttheten nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback