Åka hem

Dags att lämna götet ett tag nu, och åka hem till Charleswood. Skrev sista tentan igår och nu är pappa på väg så det är verkligen dags att ta tag i packandet. Skulle gjort det igår, men maria kom hit en sväng istället, hon åker oxå hemhem idag. Så vi drack glögg och slog in lite julklappar och hade det trevligt.

Kallt som satan är det ute, termometern står på -7 och så blåser det rätt ordentligt. Typiskt att det blir kallt när jag ska åka härifrån. Inte så mycket snö dock, det kom lite igår men det hann smälta bort innan det blev kallt igen. Hoppas det ligger kvar snö i Kga, så man får åka lite pulka och ta massa fina vinterbilder. =)

Nu ska jag röja i köket så jag kan vattna mina orkidéer innan jag åker, det vill jag inte överlämna till nån annan...en kopp te vore gott oxå, och så har vi ju en bit julskinka i kylen som man kan ha till frukost. Smarrigt värre! =)


Rimfrost i Grebbestad i helgen.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

sv: låter jättebra, perfekt eftersom jag inte är sugen på någon som ä stickig, hehe ;)

Postat av: Beatrice

Hoppas du får en riktigt trevlig kväll! :)

2009-12-17 @ 18:14:27
URL: http://mbeatriicee.blogg.se/
Postat av: sandra

hej! Fin blogg! Kika gärna in på min!

KRAM:)

2009-12-17 @ 19:48:16
URL: http://sandraer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback