Klä granen

Idag har jag jobbat och slitit, precis som igår. Gott att få lite timmar så man får några extra kronor att röra sig med. Speciellt bra att få jobba helg när jag har dubbelt betalt. =)

Efter jobbet hoppade jag in och lekte barnvakt en stund åt världens sötaste ungar. Vi byggde koja och jagade bort spöken, det var skoj. =P

Ikväll har jag klätt granen oxå, ovanligt tidigt i år men så fick det bli. Så nu står den här och luktar jul, underbart!!
Imorrn verkar jag vara ledig, så då blir det att träffa syster eftersom hon för ovanlighetens skull har en ledig dag. Får se vad vi hittar på. Ska knata iväg och få grispestsprutan oxå, så det blir gjort nån gång!

Nu tror jag bestämt att det är dags att sova, man blir lite trött av att jobba och gå upp tidigt, nåja hyfsat tidigt iaf.


Herr Gran


Snyggt självporträtt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback