Dan före dan...

Imorrn är det bröllopsdags och förberedelserna är i stort sett klara. Nu är det bara alla de där småsakerna som ska fixas, och oftast är det ju de som tar mest tid. Jag är i alla fall i full gång med att gå in mina skor så jag inte ska få alltför brutala skavsår imorrn, det är tur att mamma och pappa bor på första våningen annars hade jag nog drivit grannarna till vansinne med mina klackar. =)

Planen för dagen är lunch hos mormor, en tur på stan, en tur till Coop Forum, en sväng till kyrkan för lite övning, fixa sista smågrejorna och grilla ikväll hos brudparet. Får hoppas jag hinner med allt, annars blir det nog lite jobbigt, det måste ju lixom göras nu. Men det ska nog gå bra, bara jag får arslet ur soffan och sätter lite fart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback