No more gå upp tidigt!

Kollade lite på mitt schema i morse och insåg glatt att jag bara ska börja 7.30 två gånger till i sommar! Yey! Och en av de gångerna är imorrn, så sen får jag sova lite längre på morgonen. Det är en väldig skillnad på att gå upp 6.15 och 8.30!
Dessutom har jag jobbat halvtid nu, fyra veckor klara och fyra veckor kvar. Det går verkligen undan.

Har ledig dag idag, tyvärr är det ju tråkigt väder, men det gör inte så mycket. Jag har ju fått solrestriktioner av en viss bride-to-be, så jag ligger inne och läser med gott samvete. =)

Körde lite BodyBalance igår efter jobbet, vardagsrummet passar betydligt bättre för det än mitt rum kan jag meddela. Och det känns idag att jag kunde ta ut alla rörelser igår, för jag har lite träningsvärk idag. Tog dessutom en liten power-walk efter BBn, så det blev riktigt allsidig träning igår. Det märks verkligen att jag rör mig mindre nu när jag inte har gymmet att åka till, och då cyklar jag ändå till jobbet nästan varje dag.

Haha, undrade precis vad det var som lät, men det var ännu en störtskur med regn som kom. Har blivit några sådana idag, så det är inte direkt badväder eller cykelväder. Hade annars tänkt ta mig en cykeltur, så jag får röra lite på mig idag med, men jag tror jag stannar här inne en stund till. När regndropparna studsar upp 2 dm från altanen så är det lixom inte ett skönt sommarregn, det är katapulter av vatten som kommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback