Mammor vet

Varför lär man sig aldrig att man ska lyssna på sin mamma? Vi hittade en låda med gamla kort förut, alltså låda modell flyttkartong, och jag ville ta fram den och kolla på alla kort. Men mamma tyckte det kunde vänta, annars skulle jag aldrig komma i säng ikväll. Och gissa vad jag gjort den senaste timmen? Jajemän, kollat kort! Suck...efter att ha bott hemifrån i 5 år trodde jag kanske att mamma inte hade samma koll på mig som förr, men ack vad jag misstog mig. =P

Men det är väldigt kul i alla fall. Hittar kort från 98-99 som jag knappt minns att jag varit med på. Men mest skrattar jag åt kläder, frisyrer, skor och hårfärger, tänk att jag haft pippi-orange hår. Illa illa...

Nej nu får jag ta mig i kragen, har bara 4 rullar kvar att kolla på. Ska ju upp imorrn och köpa blommor till studenten, och jag vill inte göra det när alla andra gör det så det är bara att släpa sig upp. Egentligen skulle man ju gå upp vid 7 när de öppnar och sen gå hem och sova igen, men så hurtig är jag inte...

Kommentarer
Postat av: Sannah

Tipsa mig om din favoritblogg? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback