Mot sommaren!

Nu är det dags att lämna blöta och regniga Karlskoga och fara mot västkusten och sommaren! Har nästan packat allt, bara datorn kvar ungefär, och väntar bara på att mamma ska komma hem så vi kan dra sen.

Har fått fixat modem och kontantkort så nån gång i början på nästa vecka borde jag ha internet igen. Fick tag i ett rosa 3modem på blocket, jag är sååå nöjd! =)

Imorrn väntar jobbträff på Konsum. Förhoppningsvis blir det bra väder så vi kan grilla och spela brännboll efteråt. Verkar som om de flesta är kvar från förra året, bara två nya namn på listan, så det blir nog bra. Skönt att man redan känner de flesta, blir så mycket lättare då. =)
Sen gör jag första jobbdagen på måndag, 10-18. Ingen mjukstart här inte!

Jaja, nu ska jag se om jag ska fixa mat eller vad som är på gång. Bye bye solong! =)


Snart ligger jag här bredvid! =)

Kommentarer
Postat av: Nina Kartal

nej men går man över gatan så får man skylla sig själv. man kan påverka det. man kan kolla över vägen eller backa om det kommer en bil, springa,jag vet inte vad. men i ett tåg på liseberg kan man inte göra något åt saken om ett tåg skulle t.ex. kollidera med ett annat (som 2006). det finns ingen stoppknapp, det finns ingen ratt, det finns ingen möjlighet att hoppa ut. man kan inte kontrollera situationen på samma sätt alls!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback