Speedy

Idag har jag nog slagit hastighetsrekord för att vara jag. När jag varit uppe ur sängen i 35 minuter hade jag redan varit och köpt blommor och kommit hem igen. Det är ganska snabbt jobbat tycker jag, även om jag inte behövt stressa för det var inte särskilt mycket folk än.
Fick tag i en fin bukett, lite ovanlig tror jag. Blå hortensia, gul gerbera och en liten ros. Och så lite grönt förstås. Blev lite avundsjuk, skulle gärna ta den själv. =)



Nu är det in i duschen som gäller, och snabbladda batteriet till kameran lite, glömde ju sätta i det i natt. Kanske få i mig lite frukost oxå, det är en stund till lunch nu. Lär vara knökat med folk på stan oxå så jag väntar mig ingen expresservering direkt.

I eftermiddag blir det studentmottagning, "hemma" på bladvägen. Länge sen jag var där nu, det är lite speciellt att komma dit och åka förbi "mitt" hus...

Kommentarer
Postat av: ada

fin blogg :) allt bra ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback