Stuck

Fastnade i en läsvärd blogg, uppe i varv efter jobbet och med lite MJ i öronen. (Tack för Spotify!) Och hux flux var klockan 3 på natten och jag kommer jagas upp senast 10 imorrn eftersom besök vankas kring 11. Dags att borsta tänderna och lägga sig i sängen med andra ord. Då stötte jag på en fundering. Varför knarrar parketten mycket mer när man går till badrummet än när man går därifrån? Tack för övrigt för att pappa snarkar och mamma därför sover stenhårt, annars hade jag väckt dom varje natt när jag jobbat kväll...

Ledig lördag och söndag nu, en av få lediga helger i sommar. Planen är att inte bränna upp min rygg i solen, inte magen heller för den delen, och läsa ut min spännande bok så jag kan börja med nästa. =)


This is me now... =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback