Fredagsnöje

Har tillbringat fredagkvällen på coop forum för handling, sedan lagat mat, ätit och kollat på lets dance. Var ett tag sen jag såg det nu, men det var ju lite spännande iaf.
Sen kom det riktiga fredagsnöjet, nämligen gå igenom klädkammaren och källarförrådet. Har nämligen letat efter delar till mina underställ ett tag, saknade ett par byxor och en tröja, och kunde inte hitta dem i min byrå där de andra delarna fanns. Så jag gick igenom alla hyllor i klädkammaren, men utan resultat, så det var bara att ge sig ner i förrådet. Dock ingen vidare lycka där heller, inte i form av kläder i alla fall, men väl lite andra prylar.
Jaja, fick ge upp mitt letande och gå upp i lgh igen. Började hänga upp lite kläder i klädkammaren då jag får syn på nåt svart som hängde, på en galge, inne bland jackor och pyjamasar. Mina underställsdelar! Fattar inte varför i herrans namn jag hängt dem på en galge i klädkammaren, men där var de i alla fall.

Så nu har jag hittat det mesta som ska med till Trysil tror jag, imorrn blir det bara att försöka få ner det i någon bra väska. Återstår att se hur det går...

Nä, om man skulle hämta tvätten kanske och sen sova...en del att göra imorrn...

Kommentarer
Postat av: Helene

Jag hade oxå mitt fredagsnöje på Coop Forum... Synd att du valde fel forum... O jag tror de e Jocke som hängt understället där... Trevlig Resa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback