Tävling - Tefrossa!

Jag brukar inte vara med i tävlingar på bloggar särskilt ofta, men här hittade jag en som verkligen passar mig! Det är Ungmamma15 som har en tävling i samarbete med Tefrossa.

Jag kollade runt på Tefrossa och hittade en väldig massa teer som jag gärna skulle prova! Bara bland de svarta teerna fanns fyra stycken jag gärna skulle handla hem ett hekto av, nämligen Fjäril, Myspys, Vårfint och så klart Tempelte! Tempelte har jag alltid hemma, det är oslagbart gott, men de andra verkar oxå väldigt goda.
Hittade även ett rött te som man bara måste köpa tror jag, En Sprucken Rosa Tekopp heter det, rooiboste med jordgubbar och flera olika blommor i. Nästan synd att dricka upp, ser ju väldigt fint ut att titta på bara. =)

Te är ju nåt jag börjat uppskatta mer och mer de senaste åren, så det vore jättekul att vinna den här tävlingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback