Fundersam

Idag är jag inte fullt så pigg som igår, känner mig snarare som överkörd av en ångvält eller nåt. Har slagit av klockan tusen gånger på morgonen och tillsist fått tyst på den och sovit ett par timmar till. Har dessutom drömt konstigt, om att vi hade duschen i hallen, glashissar, inlåsta barn i vår lägenhet och massa konstigt.

Men nu ska jag rycka upp mig och hoppa in i duschen, ska iväg och plugga juridik. Tydligen hade lektionen idag varit värdelös, så där missade jag inget, men de andra hade gått hem tidigare så nu ska jag dit och hänga på. Inte för att jag tror de pluggat jättemycket, så högeffektiva brukar vi inte vara, hihi.

Riktigt tråkväder idag, och det bidrar väl till att man känner sig trött och seg. Dock har man ju fått lite påfyllning på kontot idag, och det är ju alltid trevligt.
Står i valet och kvalet om jag ska köpa mig en ny jacka eller inte, jag är värd en fin belöning för att jag klarat alla mina tentor förra perioden, men har jag råd med en så dyr? Dessutom finns ju bara en enda kvar i min storlek i hela jäkla stan, så jag har tills i morrn på mig att fundera. Har nämligen hängt undan en på MQ på torget.

Jaja, får fundera lite. För övrigt öppnar Gina på torget imorrn, min lyckodag typ! Kommer nästan aldrig behöva åka till stan mer. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback