November (Vi avslutar sagan snart)

Jag är en väldigt dålig bloggare just nu. Men det skiter jag i. =) Jag bloggar när jag vill, och när jag orkar och har tid, annars blir det ett tvång och då gör jag det aldrig istället.

Jag trodde inledningen på den här läsperioden skulle bli lite lugn, men tji fick jag. Två grupparbeten är igång, varav det ena är grymt omfattande och blir bara större och större ju mer man försöker begränsa sig. Låter kanske märkligt men så känns det. Det andra arbetet är kaosartat av andra anledningar, bl.a. krockande scheman och en handledare som är sjukskriven. Känns inte så jättebra kan jag säga. Känns som om jag inte hinner med nåt och aldrig får nåt gjort, bara för att jag har så mycket att göra.
Läste föresten i Metro förra veckan att det kallas dumeffektiv när man har det så.

Annars då? Var i Kga i helgen och firade mamma som fyller år. Det gör hon föresten idag, får ringa och säga grattis sen. =)
Passade på att träffa Jenny och sötungarna, och igår tog vi en tur på Bergvik innan tåget gick så jag fick köpa värsta snygga mössan. =P

Och så har ju världens bästa album släppts, äntligen! Röd är grym. Men tar mer om det i ett annat inlägg kanske. =)

Nu ska jag roa mig med att definiera ledarskap och göra en STEPP-analys. Wish me luck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback