Tisdag morgon

Tänk vad härligt det är att gå upp ur sängen, inte vara fullständigt brutaltrött, fixa en kopp te, göra några mackor och sätta sig i soffan och avnjuta alltsammans i lugn och ro. När det dessutom INTE regnar ute, utan faktiskt är lite blå himmel och dagsljus, då är ju dagen kalasbra redan från start.
Sen kanske det hade varit bra om jag varit färdigduschad och klar att åka till skolan nu, men man är ju inte perfekt. =P

Har bara lektion fram till lunch, men sen ska jag sitta med grupparbetet i beteendevetenskap. Får se om vi kommit nånstans och hur vi ska lägga upp det sista arbetet, jag är saligt trött på den där skiten nu och vill bara få det ur världen. Tänker absolut trycka på att vi fortfarande ska vara klara till nästa vecka, även fast deadline är framflyttad. Har sjukt mycket att göra veckan efter, så jag vill inte skjuta upp en grej till så den ska göras samtidigt som allt annat.
Att jag dessutom ska försöka hålla mig i fas med ytterligare ett ämne, det förstår jag inte hur det ska gå. Men jag har lite hjälp av tjejerna i Masthugget Law Associates, eller vad vi nu döpte oss till. =P Härligt att äntligen ha några att plugga med, och faktiskt umgås med, det har inte hänt förr på AE. Så dags nu efter tre år, haha. =)

Nä. Duscha var det, kan ju inte gå ut och se ut som ett penntroll i håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback