Packflykt

Jag ska ju åka till Kga över helgen, så nu borde jag packa för fullt. Eller i en perfekt värld hade jag redan packat klart. Men jag är ju inte riktigt sån så istället sitter jag här och slösurfar och leker med Farmville. Det är lite illa faktiskt. Men jag gillar inte att packa. Det enda som är tråkigare än att packa är att packa upp. Det är därför jag fortfarande har en halv väska kvar att packa upp efter sommaren... =P

Idag har det inte blivit mycket vettigt gjort. Men jag har iaf varit på Tidpunkten och klagat på knäppa 7eleven här på torget som brukar krångla när man ska ladda spårvagnskort. =) Alltid något.

Igår däremot tillbringade jag en massa timmar på stan, skulle "bara" kolla en grej åt syrran och hämta mina tågbiljetter men jag råkade komma på en massa annat jag skulle kolla så det tog sin lilla tid. Iaf, när jag var och köpte te till mamma och pappa hittade jag värsta bästa grejen! Chai Latte-pulver på burk! Så himla smarrigt kan jag meddela, det är en klar favorit. Dessutom får jag ju använda min mjölkskummare nu, och det är ju alltid roligt. Den gör sitt jobb kan man säga. =P


Och här har skummet ändå sjunkigt ihop lite...

Nä nu får jag lägga ner mitt flyktande, jag måste verkligen packa innan det blir alldeles för sent. Kommer ju inte direkt ha gott om tid imorn förmiddag, jag känner mig själv alltför väl för att räkna med det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback