Monday night

Så var det måndag igen, och skoldags igen. En sån där intensiv vecka nu, lektioner varje dag och hela dagarna ungefär. Idag hade vi redovisning på ett grupparbete vi pysslat med, det gick rätt bra, kändes ok i alla fall. Ruskigt seg idag bara, sov väldigt dåligt inatt, och det hjälpte ju inte att jag skulle vara i skolan 8.15. På eftermiddagen var jag så trött, så efter första redovisingspasset gav jag upp och gick hem. Är ju faktiskt ganska otrevligt mot de som redovisar om man sitter och halvsover...=P

Tog en sväng till stan sen oxå, köpte senaste Marian Keyes-boken. Lånade den på biblioteket förra veckan, men fick bara ha den en vecka och jag hade inte hunnit särskilt långt. Så nu passade jag på att utnyttja mina 100 kr i rabatt och fyndade hem den för 129 kr. =D Skulle ju ändå köpa den förr eller senare så det var lika bra att slå till på en gång. =)

Är som sagt väldigt trött, så ska nog inte sitta uppe så länge till. Lägga mig och läsa en stund och sen sooova! Ska ju upp till skolan imorrn oxå, går 9-16. Och vår föreläsare är ju inte alltid jätteintressant, så det är bäst att ladda med uppiggande frukt, dryck och godis.

Den här sötisen satt på vår balkongdörr i två dar förra veckan. Inte ens fönstertvätt skrämde bort den. För övrigt är det konstigt att ha rena fönster, skitiga rutor har lixom blivit standard för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback