Ont

Var iväg och tog min andra TBE-spruta idag efter skolan. Borde ha gjort det för längesen men det har lixom fallit bort ur min planering. Men nu är det gjort ialla fall så nu sitter jag här med lite biverkningar, precis som förra gången. Ont i armen är det ena, plus att jag mår illa och känner mig yr i huvudet. Inte så skoj, men jag tror nog det går över snart. Dessutom har jag varit på lite tröstshopping, jag har köpt födelsedagsblomma från mamma och pappa. Det blev ett litet citronträd, urgulligt! Lägger upp bild nån dag när jag inte får skitont i armen av att hålla kameran...

Heldag i skolan idag, hade Beteendevetenskap på förmiddan, inte särskilt skoj men nödvändigt. Sedan Financial Management på eftermiddagen, det var dags att redovisa den andra gruppuppgiften. Gick väl hyfsat bra för oss tror jag, kändes OK iaf, även om jag inte var direkt jätteförberedd. Sen fick vi sluta två timmar tidigare eftersom vår lärare var sjuk och inte hade lust att stanna längre.

Inte mig emot, jag var rätt trött då, har inte sovit kanon i natt. La mig strax innan tolv och låg och läste en stund. Släckte och lyckades slummra till nån timme eller två och sen har jag vridit och vänt mig hela natten. Inte så kul. Hoppas jag får sova bättre inatt, har skola hela dan imorrn oxå.

Nä, är lite hungrig trots allt, man kanske skulle börja fundera på middag...


Tylösand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback