Oups I did it again

Jag skulle ha publicerat det förra inlägget för ungefär två timmar sen, men så råkade det börja blinka blåljus utanför fönstret så jag blev lite uppehållen. Två stegbilar, 3-4 vanliga brandbilar, ledarbil, stabsbil, 3 ambulanser och en polisbil. Två äldre människor utburna på bår och lite röklukt. Man funderar ju på vad som har hänt, tycker GP kunde uppdatera sin web lite oftare. Jag har iaf bidragit med bilder till dom. =)

Jaja, sova i god tid my ass! Dags att slänga sig på kudden nu, annars kommer jag aldrig upp imorrn. Och jag som knappt börjat packa än...


Han kör i 140 ungefär. Minst. Jag lovar. =P


Kommentarer
Postat av: MarcieNIELSEN26

Previously I tried to get know much about optimization. Nevertheless, it was not easy to manage with speed increasing. Thus, I tried to utilize the <a href="http://4submission.com">bookmarking submissions</a> company. Those experts put my website on the high position in Google.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback