Picture of the day

Oj vad mycket jag hänger här nu för tiden. Har vart rätt mycket den senaste veckan, så skriva har inte varit så prioriterat. Jag har inte ens hunnit klippa mina naglar, vilket märks när jag skriver...

Jag hade en plan förra året att 2010 skulle jag köra Picture of the day, 365 bilder på ett år, plus att vissa uttryckt önskemål om att se mer bilder från vad jag pysslar med om dagarna. Med tanke på min inläggsfrekvens här tror jag dock att det är mer rimligt att vänta sig ett inlägg i veckan med bilder, men vi får se. I vilket fall, som ni märker har det skitit sig redan, men man kan ju jobba ikapp, så nu börjar vi med 2010 års första bilder.


2010-01-01 kl 00.07
Nytt år, nya möjligheter.


2010-01-01 kl. 20.31
Något slitna, men Wii orkar man alltid med!


2010-01-02 kl. 21.20
Varför inte? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback